Vad tycker svenska folket om de publika badhusen? Läs den stora attitydundersökningen.

Origo Group har under januari 2019 genomfört en attitydundersökning bland drygt 2800 respondenter i befolkningen på uppdrag av Svenska Badbranschen (SBB).
Undersökningens syfte har varit att undersöka befolkningens attityder till badanläggningar i Sverige och att över tid följa utvecklingen av dessa attityder.

SBB kort presentation undersökningen 2019

Rapport – Svenska Badbranschen Attitydundersökning 2019

Höj din kompetens.

Kemikaliesäkerhetsutbildning – efterlängtad kursstart i oktober och december. Svenska Badbranschen presenterar första upplagan av Kemikaliesäkerhetsutbildningen. Missa inte möjligheten att fördjupa…

Svenska Badbranschens årsmöte 2021

Nu är det Mälardalens tur för att gästas av badsverige. Årsmötet 2021 kommer att hållas i Stockholm 4–5 oktober, på…

Senaste reportaget med vår ordförande Mille Örnmark

Inför badhusprojekt – beakta vilka effekter verksamheten kommer att ge Inför badhusprojekt – beakta vilka effekter verksamheten kommer att ge