Vad tycker svenska folket om de publika badhusen? Läs den stora attitydundersökningen.

Origo Group har under januari 2019 genomfört en attitydundersökning bland drygt 2800 respondenter i befolkningen på uppdrag av Svenska Badbranschen (SBB).
Undersökningens syfte har varit att undersöka befolkningens attityder till badanläggningar i Sverige och att över tid följa utvecklingen av dessa attityder.

SBB kort presentation undersökningen 2019

Rapport – Svenska Badbranschen Attitydundersökning 2019

Svenska Badbranschen Årsmöte 2022

Svenska Badbranschen kommer äntligen till Bästkusten! Årsmötet som avser verksamhetsåret 2021 kommer att hållas i Göteborg 4–5 oktober, på Arken…

Pressrelease – Satsning på kompetensförsörjning i badbranschen

2022-06-17 Behovet av personal är stort i bad- och idrottsanläggningar. Samtidigt står många helt utanför arbetsmarknaden. Det här vill aktörerna…

Basutbildning Bad 2021

Äntligen öppnar vi upp anmälan för vår Basutbildning Bad igen. Är det mycket som händer nu i slutet av året? Frukta…