Vad tycker svenska folket om de publika badhusen? Läs den stora attitydundersökningen.
Origo Group har under januari 2019 genomfört en attitydundersökning bland drygt 2800 respondenter i befolkningen på uppdrag av Svenska Badbranschen (SBB).
Undersökningens syfte har varit att undersöka befolkningens attityder till badanläggningar i Sverige och att över tid följa utvecklingen av dessa attityder.
SBB kort presentation undersökningen 2019
Rapport – Svenska Badbranschen Attitydundersökning 2019
Initiativ för kompetensförsörjning inom badanläggningar
Behovet av kompetensförsörjning är stort inom svenska bad- och idrottsanläggningar. Samtidigt står många personer helt utanför arbetsmarknaden. Därför startades i…
Svenska Badbranschen Årsmöte 2023!
Svenska Badbranschen kör åter igen Årsmöte på västkusten, i samband med Träffpunkt Idrott. Årsmötet som avser verksamhetsåret 2023 kommer att…